راه بند EB950CR آرمسترانگ

راه بند EB950CR ايمني فوق العاده در مقابل ورود وسايل نقليه غير مجاز ايجاد مي کند .اين راه بند علاوه بر اينکه نياز به ايجاد هيچ گونه تاسيساتي در اضافي در جاده ندارد طوري طراحي شده است که در مقابل نيروي مستقيم وارده مقاومت بالايي داشته و مي تواند محدوده امنيتي مورد نظر را در مقابل حمله هاي خراب کارانه محافظت کند.
EB9501CR توسط مهندساني بسيار با تجربه در زمينه امنيت و کنترل طراحي شده و محصولي با امنيت بالا و قابل اطمينان مي باشد.
ويژگي هاي بارز:عدم نياز به پي ريزي براي پايه هاي دو طرفه ي جاده
فراتر بودن از سطح استاندارد هاي بريتانيا و DOS در تست ضربه
ساخته شده از مواد بسيار با کيفيت
سهولت در عملکرد به صورت دستي و اتوماتيک
روکش بسيار با کيفيت
مزايا:
محافظت در برابر ورود يا خروج غير مجاز با وجود تجهيزات زير زميني ناچيز
قابليت تحمل در برابر ضربات وسايل نقليه بزرگ و قابليت استفاده از اين حفاظ ها پس از ضربه
قابل اطمينان
نفوذ به مقدار صفر در سطح ضربه DOSK4
عملکرددر هنگام قطع برق
دوام
خدمات جانبي با جايگزيني ساده
راه بند EB950 CR 1160 ميلي متر بالاتر از پي جاده اي قرار مي گيرد که تيرک ان 1000 ميلي متر بالاتر از سطح جاده قرار دارد.قسمت بازوي آن از فولاد ساخته شده است که صفحه هايي نيز جهت تقويت در دو طرف راه قرار داده شده اند.
منبع نيرويي هيدروليک چرخش کامل تيغه را در شش ثانيه انجام مي دهد .درپوش هاي تعادلي و کمک فنرهاي موجود حرکتي يک نواخت به وجود مي اورد که اين در پوش هاي ضد انفجار امنيت بالاتري نيز ايجاد مي کنند.واحد کنترل کننده اين مانع به صورت يک پارچه شامل ايزولاتور منبع تغذيه (220 ولت-50 هرتز-12 آمپر) و کنترل درپوش هاي هيدروليک است.
هرچند کنترل و تنظيم اين مانع امنيتي به صورت کنترل دکمه اي توصيه مي شود.اما مي توان توسط يک کنترلر PLC نيز اين مانع امنيتي را کنترل و تنظيم کرد.
محفظه اي قابل قفل شدن ،امکان دسترسي به صفحه کنترل الکتريکي .پمپ هيدروليک و دستگاه هاي تنظيمات دستي را فراهم مي آورد.اين محفظه به طور کامل از فولاد ساخته شده تا سطحي تميز و بدون روغن ايجاد کرده تا ماده روي ،بتواند بهترين تاثير را داشته باشد.(40 ميکرون) که بعد از آن نيز سقفي پوشيده از الياف پلي استر قرار دارد (نصب درب اتوماتيک).

ويژگي ها:
سنجش ضربه
قابليت کنترل وسيله نقليه اي با وزن 750 کيلوگرم با سرعت 50 کيلومتر در ساعت که باعث نابودي کامل وسيله مهاجم شده و از استاندارد DOS KA -L3 فراتر مي باشد.بدون هيچ نفوذي درون محوطه که در آن وسيله نقليه به طور کامل نابود شده و مانع بعد از اين ضربه کاملا قابل استفاده مي باشد.

ويژگي هاي اضافي:
صفحه کليد و سوئيچ کليدي
کارت خوان
فرستنده راديويي
حلقه هاي اندوکتانسي-مادون قرمز
امکان ايجاد ارتباط داخلي-صوتي و تصويري

تجهيزات امنيتي:
چراغ ترافيک
چراغ اخطار
باطري نوري-الکتريکي
حلقه القايي