درب اتوماتیک ریموتی

درب های لولایی منفرد جهت نصب در فضاهایی که عرض شان بیشتر از 5 متر نیست به انضمام ورودی های نفر رو، بسیار اقتصادی، مقرون به صرفه، راحت و آسان می باشد. درب های لولایی دوبل با ورودی های بالای 10 متر سازگار می گردند. در هر دو مورد گفته شده با استفاده از درب باز کن های اتوماتیک، عملیات باز کردن درب ورودی خانه، درب ورودی ماشین رو و یا درب ورودی محل کارتان، در نهایت امنیت و آرامش خاطر به انجام می رسد.
دروازه های لولایی درست مانند یک درب معمولی از طریق چرخش حول یک اهرم (تکیه گاه) باز می شوند. وقتی درب لولایی باز می شود به سمت داخل ساختمان می چرخد، بنابراین آنها نیاز به فضای ویژه ای در بخش داخلی فضای ورودی ساختمان دارند. برای انتخاب سیستم اتوماسیون ایده آل متناسب با درب ورودی، لازم است ابعاد مورد نیاز، وزن تقریبی لنگه درب، میزان استحکام تیرک عمودی (اهرم) درب، استحکام لنگه درب و نوع موادی که درب از آن ساخته شده است، را بدانید. اتوماسیون های مختلف معمولاً با توان v230 منبع تغذیه و Vdc 24 کار می کنند که به دلیل تغذیه ولتاژ پایین، عملکرد ایمن تری را تضمین می کنند. علاوه براین هنگامی که استفاده شدید و فشرده لازم و ضروری است، توان منبع تغذیه Vdc 24توصیه می شود، که این مورد معمولاً برای استفاده های صنعتی و تجاری به کار می رود.

آیا لنگه های درب ساختاری سخت و سنگین مانند ساختار فلزی دارند؟
اگر فضای مورد نیاز برای باز شدن لنگه های درب به دلیل حضور دیوارها کاهش یافته است، درب بازکن اتوماتیکی که جهت نصب برای درب های منفرد و یا دوبل توصیه می شود، سیستم درب باز کن هیدرولیکی می باشد که پمپ هیدرولیک مجزا از پیستون هاست و بر روی دیوار نصب می گردد. همچنین این امکان نیز وجود دارد تا بتوانید از میان دامنه وسیعی از نحوه مکانیزه کردن های مختلف، بسته به وزن وابعاد لنگه های درب، سیستمی که متناسب با درب ورودی شما ساخته شده است انتخاب کنید، به ویژه در مواردی که لنگه های دروازه بزرگ و یا سنگین باشند.

آیا لنگه های درب سبک هستند؟ آیا از جنس چوب، pvc و یا آلومینیوم ساخته شده است؟
درب باز کن اتوماتیک ایده آل برای این موارد یک بازوی مفصلی می باشد. این بازو حرکت لنگه های درب را به صورت نرم و روان و بدون مشکل را ممکن می سازد. بازوی مفصلی در شرایطی که دیوارها یا موانعی نزدیک ستون (تیرک عمودی) دروازه وجود دارد، آسانترین نصب را عرضه می کند.

آیا شما به دنبال زیبایی شناختی هستید؟
درب باز کن اتوماتیک ایده آل برای شما، از نوع تأسیسات زیر سطحی می باشد زیرا طوری نصب می گردد که کاملاً از دیده پنهان می باشد. این سیستم بسیارعالی و زیبا است به خصوص برای شرایطی که به دنبال سیستمی هستید تا مقدار و ارزش زیبایی شناختی را در ناحیه ورودی ساختمان شما افزایش دهد. درب بازکن اتوماتیک زیر سطحی به دلیل مواد قابل اطمینانی که از آن ساخته شده است و عوامل بهبود دهنده ویژه ای که بر روی آن به کار رفته است، بسیار مقاوم و بادوام می باشد. بدین صورت که به خوبی در برابر فرسایش، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت می کند و کارایی درس و عالی در طولانی مدت را، حتی تحت شرایط بسیار بد آب و هوایی، تضمین می کند.