۵ نکته کلیدی برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم


به عنوان دانشجویی که به کانادا یا آمریکا سفر می کنید، شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی قبل از شروع برنامه خود خواهید داشت. اگر شما هیچ یک از نمرات انگلیسی تافل یا آیلتس را ندارید، نگران نباشید! شما هم اکنون می توانید در هر زمینه ای به تحصیل بپردازید. شما نیاز به مطالعه زبان انگلیسی به مدت دو ماه تا یک سال بسته به تسلط زبان انگلیسی خود خواهید داشت. شما می توانید زبان انگلیسی را در همان دانشگاه/آموزشکده ای در کانادا یا آمریکا که از آن پذیرش گرفته اید، تحصیل کرده و سپس برنامه اصلی خود را شروع نمایید.

 

در اینجا نکته هایی برای مطالعه ESL) English as Second Language) ارائه می دهیم

 

 

۱- کمک بخواهید!

 

از کمک گرفتن نهراسید، سوال های بسیاری بپرسید! اگر شما در فهم مطلبی مشکل دارید، هر تعداد سوالی که نیاز دارید بپرسید! استاد و همکلاسی های شما از کمک کردن به شما خوشحال خواهند شد. اگر شما با دروس خود مشکل دارید کمک بخواهید تا بتوانید مطلبی را که تدریس می شود درک کنید.

 

 

۲- در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید

 

سعی کنید که جز افرادی که در انتهای کلاس می نشینند و گوش می کنند نباشید. در بحث ها شرکت نمایید. با معلم و سایر زبان آموزان صحبت کنید. نسبت به یادگیری خود مسئولیت داشته باشید! این بستگی به شما دارد که دوره آموزشی خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. سخت تلاش کنید و با نظم ادامه دهید! شرکت در کلاس یکی از بهترین راه ها برای افزایش دانش شماست.

 

۳- تمرین دانش شما را کامل می کند

 

 

یادگیری یک زبان جدید می تواند دشوار باشد. با صحبت کردن با سایر دانش آموزان تمرین نمایید. آن ها در موقعیت یکسانی با شما قرار دارند. با یکدیگر شما می توانید به همدیگر برای بهبود مهارت های ESL کمک نمایید. کار کردن با دیگران همچنین به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداریتان را نیز تقویت نمایید!

 

 

3 - 5 نکته کلیدی برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

 

در کنار تمرین برای مهارت های گفتاری و شنیداری، شما همچنین می خواهید که مهارت نوشتاری خود را نیز بهبود بخشید. شما می توانید هر چیزی را که گفته است را به انگلیسی بنویسید و آن را مرور کنید تا بفهمید تا چه میزان این کار را خوب انجام می دهید. راه دیگری برای تمرین تسلط انگلیسی شما مطالعه کتاب ها/روزنامه ها یا گوش دادن به فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی است. با ادامه یافتن برنامه شما، شما قادر به مشاهده پیشرفت خود خواهید بود!

 

 

۴- شروع به فکر کردن به زبان انگلیسی کنید

 

به دلیل اینکه انگلیسی زبان اول شما نیست، این کار دشواری می باشد، به ویژه زمانیکه شما به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید. زمانیکه شما با فردی صحبت می کنید، یا در حال تماشای نمایش تلویزیونی در زبان بومی خود هستید، سعی کنید تا به کلمات انگلیسی فکر کنید. شما نیاز دارید تا خودتان را به پیش برانید! برای بهبود دانش و فهم این زبان تازه سخت تلاش کنید.

 

 

۵- درگیر فرهنگ باشید

 

اکنون شما در محیط جدیدی زندگی می کنید، بنابراین چرا با فرهنگ این محیط جدید درگیر نشوید! درگیر شدن با یک محیط جدید می تواند به شما برای فهم انگلیسی کمک کند و همچنین راهی برای تمرین مهارت های زبان جدیدی که در کلاس درس یاد گرفته اید، می باشد. تجربه کردن فرهنگ کانادایی یا آمریکایی می توانید به شما در افزایش دانشتان از این زبان جدید کمک کند. همچنین شرکت در رویداد های محلی یکی از کار های مفرح و هیجان انگیز برای شما می باشد!

 

 

نکته کمکی! دست از تلاش برندارید!

 

تحصیل زبان جدید می تواند کار دشواری باشد. به ویژه زمانیکه شما به تازگی وارد کشور جدیدی شده اید. شما ممکن است نا امید شده و فکر کنید که شما قادر به رسیدن به اهداف خود نخواهید بود. اما دست از تلاش نکشید. شما نیاز دارید تا سخت کار کنید و بیشترین تلاش خود را برای موفق شدن انجام دهید!

 

 

آیا شما برنامه ESL در کانادا یا آمریکا دارید؟ در کامنت های زیر با ما در اشتراک بگذارید. اگر شما هنوز نیاز پرداخت هزینه اپلای به برنامه ای دارید یا برای ثبت نام آزمون تافل یا جی ار ای نیاز به  افتتاح حساب پی پال کردیت کارت دارید،