چند پرسش رایج در مورد نرده های امنیتی الکتریکی

1-چرا به يک نرده ي الکتريکي نياز داريم؟
نياز به استفاده از تجهيزات امنيتي که بتواند مقابله با پيچيده ترين حملات مهاجمان بپردازند روز به روز در تمامي دنيا بيشتر احساس مي شود .در حالي که در گذشته تامين امنيت تنها توسط استفاده از يک حفاظ فيزيکي ميسر مي شود.در حالي که در گذشته تامين امنيت تنها توسط استفاده از يک حفاظ فيزيکي ميسر مي شد.اما امروزه نياز است تا حفاظت فيزيکي توسط محافظ هاي پيچيده تر تامين گردد.محافظ هايي که بتواند در درجه ي اول مانع ورود مهاجمان گردند و در درجه ي دوم بتوانند آنهارا از ورود به محوطه منصرف کنند.

2-يک نرده ي الکتريکي محافظتي چيست؟
اين نرده ها مجموعه اي از سيم هاي الکتريکي هستند که پالس هاي الکتريکي يا ولتاژ نسبتا بالا که مي تواند فرد را موقتا فلج سازد در آنها جريان دارند.همچنين اين برخورد باعث مي شود تا يک پالس الکتريکي به مرکز کنترل نيز فرستاده شود.تا ماموران امنيتي از رخداد اين برخورد آگاه شوند.نحوه ي چيده شدن اين سيم ها بر روي نرده ها نيز متفاوت است و مي تواند عمودي و يا با زواياي مختلف باشد.نکته ي مهم در اين چينش آن است که اجازه ي عبور به فرد متجاوز از بين سيم ها داده نشود نکته مهم در مورد اين نرده هاي الکتريکي آن است که اگرچه مي توانند ورود فرد مهاجم را به تاخير بيندازند اما منصرف کردن مهاجمان معمولا ميسر نيست .افراد مهاجم سعي مي کنند راهي را پيدا کنند تا به اين مانع نفوذ کرده و از آن عبور کنند.

3-چه مراکزي به نرده هاي الکتريکي نياز دارند؟
مراکز صنعتي و تجاري ،پناهگاه هاي اقتصادي کوچک ،محوطه هاي پارکينگ اتومبيل ها،انبارها،مراکز تامين آب شهري،زندان ها،نيروگاه ها،مراکز نظامي،سازمان هاي دولتي،و هرگونه مراکز مشابه مي تواند از اين نرده ها استفاده کند.

4-آيا امکان استفاده از اين سيستم ها در مراکز خصوصي هم وجود دارد؟
خير-معمولا هيچ سازمان امنيتي اجازه نمي دهد افراد خصوصي از اين سيستم ها استفاده نمايند در صورت نصب و استفاده غير مجاز از اين سيستم ها شما تحت تعقيب پليس قرار خواهيد گرفت.

5-قيمت اين سيستم ها در چه حدي است؟
معمولا بدون مشاهده مکان نصب نمي توان قيمت دقيقي براي اين سيستم مشخص نمود تعداد گوشه ها و درب ها مي تواند بر روي قيمت تاثير داشته باشد.همچنين قيمت فلزات به کار رفته در اين نرده ها نيز متفاوت است ؛که البته علت آن مي تواندتقاضاي روز افزون هند،چين و امارات به آهن باشد.

6-مکان نصب فيزيکي اين نرده ها کجاست؟
مي توان يک نرده کشي کاملا جديد به همراه سيم هاي الکتريکي را مورد نصب قرار داد و يا بر روي نرده ها و درب هاي موجود،بالاي ديوار ها و سقف ها و يا بدون هيچ نگه دارنده اي در وسط حياط و البته در جايي که عموم به آن دسترسي نداشته باشند اين سيم هاي الکتريکي را نصب کرد.

7-آيا با استفاده از اين سيستم ها قانوني است؟
بله،استفاده از اين سيستم ها در دادگاه ها قانوني شمرده مي شود.و البته مي بايست استاندارد مربوط به اين نرده ها در طراحي آنها لحاظ شده باشد.طراحي اين نرده ها عموما به گونه اي است که ايمن هستند و آسيب جدي به انسان نمي رسانند.

8-فوايد يک سيستم نرده الکتريکي چيست؟
-نصب آسان بر روي ديوار ها و يا نرده هاي موجود .و يا نصب با نرده کشي جديد
-ايجاد يک مانع فيزيکي که باعث تاخير ورود متجاوزان براي ورود
-امکان تشخيص دفعات تلاش براي ورود به همراه امکان استفاده از سيستم اعلام خطر براي نيروهاي امنيتي
-ايجاد شوک الکتريکي در افراد متجاوز
-هزينه کم نگه داري
-عملکرد آسان
-برخورد حيوانات به اين سد باعث فعال شدن سيستم اعلام خطر نمي شود.برخورد تصادفي انسان به اين مانع نيز اين پيغام را به همراه دارد که کسي به اين مانع نزديک نشود.
-استفاده از اين سيستم ضريب امنيت سيستم هاي محافظت پيراموني را افزايش مي دهد
.اين سيستم باعث مي شود سارقان به دنبال مکاني ديگر باشند.
-کاهش هزينه استفاده از نيروها و تجهيزات امنيتي

9-آيا مي توان اين نرده ها را به ولتاز 240 ولت متصل نمود؟
خير-اين عمل ممکن است باعث مرگ افراد شود.به علاوه مشکلي جديد بر مشکلات جامعه افزوده خواهد شد.

10-هزينه انرژي اين سيستم چقدر است؟
هزينه انرزي اين سيستم در حد يک لامپ روشنايي است. 

نصب درب اتوماتيک