لوله های کاروگیت راه حلی مطمئن و مقرون به صرفه برای زهکشی

این یک حقیقت است که تکنولوژی و جمع اوری ابهای ناشی از طوفانها در قرن بعدی لوله های بتنی را شامل نمیشود.
در طی چند سال گذشته کاربرد لوله های پلی اتیلن دو جداره کاروگیت جهت سیلابهای ناشی از طوفان بطور چشمگیری افزایش یافته است و این ناشی از ویژگی های فوق العاده لوله های دو جداره کاروگیت همچون استحکام، با دوام بودن، یکپارچه گیری اتصالات و مقرون به صرفه بودن است.
نتایج نشان میدهد که شهرداری ها این موضوع را تشخیص داده اند که آینده مدیریت آبها و سیلابهای ناشی از طوفانها نیازمند بهترین تکنولوژی هستند. لوله کاروگیت پلی اتیلن با بهره گیری از برترین مواد اولیه با کیفیتی عالی تولید میشوند و در حال حاضر لوله های پلی اتیلن کاروگیت پیشرفته ترین تکنولوژی جهت انتقال فاضلابها آبهای ناشی از طوفانها هستند.
لوله کاروگیت پلی اتیلن اثبات شده است که قابل اطمینان، مقرون به صرفه و راه حلی ایمن برای براورده ساختن نیازهای زهکشی در طولانی مدت هستند.
طراحی سازه
استحکام- فصل 4
لوله کاروگیت پلی اتیلن چگالی بالا یک سیستم لوله گذاری انعطاف پذیر است که هم در کاربردهای پوشش بالاو هم در کاربردهای پوشش پایین به خوبی ایفای نقش میکند. خاصیتهای منحصر به فرد لوله کاروگیت پلی اتیلن که میتواند بار مرده و زنده را حمایت و توزیع کند، لوله پلی اتیلن کاروگیت را قادر میسازد که تقریبا در هر شرایط نصبی بتواند به خوبی ایفای نقش کند.
اتصالات- فصل 3
دوام
از لحاظ شیمیایی بی اثز بودن- فصل 1
پلی اتیلن چگالی بالا یکی از انواع پلاستیک میباشد که از لحاظ شیمیایی بی اثر میباشد و بنابراین بطور فوق العاده ای در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم است.
مقاومت در برابر ساییدگی- فصل 7
پلی اتیلن چگالی بالا بسیار در برابر ساییدگی و سایش مقاوم است. این ویژگی ها لوله پلی اتیلن کاروگیت را بعلت مزایای سرویس دهی طولانی مدت نسبت به لوله های بتنی و فلزی ارجعیت میبخشد.
قابل اطمینان بودن و امنیت
اتصالات- فصل 3
منظور از اتصالات محکم این است که آنچه که داخل لوله است داخل لوله بماند و آنچه که خارج از لوله است در خارج از لوله بماند. این اتصالات یکپارچه استانداردهای سختگیرانه ای را که توسط EPA صادر شده اند را پوشش میدهد و با ویژگی های AASHTO و ASTM مطابقت دارد.
تلرانس- فصل 8
کنترل سختگیرانه محصول و کاربرد مواد اولیه یکنواخت این اطمینان را حاصل میکند که لوله پلی اتیلن چگالی بالا با محکم ترین تلرانس تولید شده است.
دوام- فصل 7
لوله پلی اتیلن چگالی بالا به خوبی خود را در سخترین شرایط کاری هم نشان داده است. بیش از 90 درصد از خطوط گازرسانی گاز طبیعی از لوله پلی اتیلن ساخته شده اند که این امر قابل اعتماد بودن لوله های پلی اتیلن چگالی بالا را اثبات میکند.
کیفیت- فصل 8
CPPA و موسسه لوله پلاستیکی یک گواهی شخص ثالث بسیار دقیق را برای تولید کنندگان لوله پلی اتیلن کاروگیت و رزین بنیاد نهادند. این برنامه گواهی نامه مواد اولیه، ابعاد و ویژگی های عملکردی فیزیکی را مطابق با AASHTO M294/MP7 مورد ازمایش قرار میدهند.
مزایای اقتصادی
نصب- فصل 6
لوله پلی اتیلن چگالی بالا سبک و محکم است و در طولهای طویلی تولید میشوند. این ویژگی ها پتانسیل بالایی را جهت صرفه جویی هزینه ها در فرایند نصب فراهم میکند.
هزینه چرخه زندگی- فصل 7
صرفه جویی در چرخه زندگی لوله پلی اتیلن نسبت به دیگر سیستم های زهکشی جایگزین ،بسیار قابل توجه است و این ناشی از مقاومت بسیار بالا پلی اتیلن چگالی بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی است. کاربران محترم میتوانند توقع سرویس دهی طولانی مدت حداقل برای 100 سال را از لوله های پلی اتیلن کاروگیت در کاربردهای زهکشی معمولی داشته باشند.