اطلاعاتی در مورد کشور آلمان

جمهوري فدرال آلمان (Deutschland) پر جمعيت ترين کشوري اروپايي مي باشد. پايتخت کشور آلمان برلين است. مردم کشور آلمان به زبان آلماني صحبت مي کنند و زبان آلماني زبان رسمي آنهاست. آلمان يکي از صنعتي ترين کشورهاي دنيا مي باشد و 16 ايالت دارد. وسيع ترين ايالت آلمان بايرن يا باواريا مي باشد که در جنوب اين کشور واقع شده است و کوچک ترين ايالت آلمان برمن است که در شمال غربي واقع شده است.
از نظر جغرافياي طبيعي کشور آلمان داراي رشته کوه هاي بسيار زيادي است و همچنين از دشت ها و جنگل ها زيبا و بزرگ تشکيل شده است. بعلاوه آلمان داراي جزاير، سواحل و درياچه و حتي باتلاق مي باشد. کشور آلمان در مرکز اروپا واقع شده است و رودخانه راين طولاني ترين رود کشور آلمان است.
کشور آلمان بالغ بر 80 ميليون نفر جمعيت دارد که حدود 93 درصد آنها آلماني و بقيه اتباع خارجي هستند.
زبان رسمي اين کشور، زبان آلماني مي باشد که تقريباً 95 درصد مردم آلمان به زبان آلماني و يا به گويش هايي از زبان آلماني صحبت مي کنند.
علاوه بر زبان آلماني در کشور آلمان برخي از مردم که در اقليت هستند به زبان هاي دانمارکي، فريسي، رومي، سوربي و ترکي هم صحبت مي کنند.
زبان آلماني طي تغييرات و تحولاتي که در طي تاريخ داشته، بسياري از کلمات ژرمني را حفظ کرده است. اما در سال 1996 برخي اصلاحات املايي در زبان آلماني صورت گرفت که بحث هاي زيادي به دنبال داشت. زبان آلماني از نظر برخي قواعد به زبان فرانسوي نزديک است.
زبان آلماني (Deutsch) داراي گويش هاي فراواني است که هر يک در منطقه خاصي از کشور آلمان کاربرد دارند و صحبت مي شوند.

خدمات زبان آلماني
- تدريس زبان آلماني با سريعترين و مدرنترين متدهاي روز
- فارغ التحصيل از آلمان و تجربه تدريس در آلمان و ايران
- تدريس دانشجويان جهت قبولي در امتحانات ورودي دانشگاههاي آلمان (TEST DAF)
- تدريس و مشاوره پزشکان مهاجر به آلمان جهت اشتغال تا مقطع B2,C1
- تدريس فشرده مقطع A1 براي قبولي در امتحان گوته مورد توجه مهاجرين از طريق ازدواج به آلمان
- کلاسهاي فشرده مکالمه با لهجه کاملا آلماني با تجربيات 12 سال اقامت در کشور آلمان